nedeľa 7. augusta 2011

Posúď knihu podľa obalu #1



Dnešné meme, ktorého sa zúčastním má na svedomí Syki. Ide o to, aby ste vzali jednu knihu, je jedno či už vyšla, alebo ešte len vyjde a napísali ako sa vám pozdáva obálka.


Autor: Cynthia Hand
Názov: Unearthly
Anotácia Na začiatku bol len chlapec stojaci v lese
Clara Gardner nedávno zistila, že je z časti anjel. Tým, že jej v žilách prúdi anjelská krv, ju to robí nielen múdrejšou, silnejšou a rýchlejšou ako ľudí (slovo, ktorým sa už označovať nemôže), ale znamená to, že má poslanie, niečo kvôli čomu bola zoslaná na zem, aby spravila. Ale zistiť čo to je, nie je ľahké

Jej vízie besniaceho lesného ohňa a zvodného cudzinca, ju zavedú do novej školy v novom meste. Keď stretne Christiana, o ktorom neskôr zisťuje, že je cudzinec z jej snov (doslovne), všetko zdanlivo zapadá na miesto, ale súčastne nič. Pretože, je tam ďalší chlapec, Tucker, ktorý vyzýva Clarino menej anjelské ja.

Ako sa Clara pokúša nájsť cestu do svete, ktorý už viac nechápe, stretáva sa s nevídaným nebezpečestvom a rozhodnutiami, o ktorých si myslela, že nikdy nebude musieť urobiť, medzi čestnosťou a klamstvom, láskou a povinnosťou, dobrom a zlom. Keď oheň z jej vízií konečne vypukne, bude Clara pripravená čeliť jej osudu?

Nadpozemský je dojímavý príbeh lásky a viery a bojom medzi nasledovaním pravidiel a nasledovaním srdca.
pokus o voľný preklad

Môj názor: Hneď ako som zbadala túto knihu v knihkupectve, zaujal ma obal. Netušila som o čom kniha je ale aj tak som si ju kúpila. Na obale vidíme mladé dievča stojace v lese. Neskôr keď som si prečítala anotáciu, usúdila som, že práve tento obal vystihuje aj obsah knihy. Navyše má jedno obrovské plus, pretože obálka obsahuje aj modrú farbu, ktorú zbožnujem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára