sobota 24. septembra 2011

On my wishlist #2




Meme, ktoré usporadúva Book chick city, v ktorom vašou úlohou je, napísať knihu alebo knihy, ktoré si chcete kúpiť, môžu to byť knihy už vydané, alebo ktoré ešte len vyjdu.


Jeanine Frost - Halfway to the grave /Night hungress #1/
goodreads
práve včera som túto knihu začala čítať ako ebook, ale chcela by som ju vlastniť aj v papierovej podobe

Tina van der Holland - Ako hadí jed

martinus.sk

4 komentáre:

  1. Na Halfway to the grave sa chystám aj ja, ale práve mám na poličke toľko kníh, ktoré potrebujú prečítať, že sa k tejto tak skoro nedostanem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to Nikita: ja som na tom rovnako, ale halfway to the grave mám na top 5 to read liste :) tak preto som sa do tejto knihy pustila, hoci iba vo forme ebooku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O knihe Ako hadí jed som ešte nepočula... ak mám byť úprimná :D Naopak o HTTG už mnoho. Všetci to ospevujú :D Snáď sa k tomu dostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja ju poznám len z martinusu :) tam ma zaujala obsahovo, tak som si povedala, že by sa mi mohla páčiť a HTTG by som chcela vlastniť aj osobne, ale zatial sa nepošťastilo :)

    OdpovedaťOdstrániť