streda 21. septembra 2011

Top týždňa #1


Toto meme má na svedomí Luu. Mne sa osobne toto meme veľmi zapáčilo, preto som sa rozhodla aj doň zapojiť. Ide o to, aby ste každý pondelon, ale nie je to povinné, pridali svoje Top týždňa, tému nájdete na Luuinom blogu. Ja som si pre tento týždeň vybrala tému Knihy, na ktoré nikdy nie je čas. Ja osobne ich mám požehnane, preto nebol problém zostaviť desať príspevkov. Takže tu sú knihy, ktoré sa chystám prečítať už veľmi dlho a ešte stále som si na ne nenašla čas.

Kristin Cashore - Výnimočná - viem, že táto kniha je už na svete veľmi dlho aj ju vlastním, ale vždy sa nájdu nejaké okolnosti, prečo som nemohla po nej siahnuť.
Melissa de la Cruz - Misguided angel /Blue bloods #5/ - na túto knihu sa osobne veľmi teším, pretože predchádzajúce diely ságy boli veľmi dobré. Bohužiaľ aj táto kniha patrí medzi tie, na ktoré nikdy nemám čas.
Tonya Hurleyová - Medzi svetmi /Ghostgirl #2/ - prvý diel sa mi v skutku pozdával, ale odvtedy som nemala kedy siahnuť po pokračovaní, čo ma naozaj mrzí.
Cynthia Hand - Unearthly - z každej strany počúvam aká je táto kniha dobrá, ale mne pekne na poličke zapadá prachom.
Suzanne Collinsová - Skúška ohňom /Hry o život #2/ - po pravde aj som ju začala čítať, ale z nejakého dôvodu som ju odložila, ale tento omyl sa chystám čoskoro napraviť.
Lauren Kate - Súženie /Fallen #2/ - túto knihu vlastním už mesiace ale aj tak som sa neprimäla prečítať si ju. Možno to budú negatívne názory alebo žalostne málo času na čítanie neviem, ale ja si ju raz prečítam.
Cassandra Clare - City of bones /The Mortal Instruments #1/ - pravdou je že momentálne nemám chuť čítať po anglicky, preto aj táto kniha zapadá prachom.
Markus Zusak - Zlodejka kníh - na túto knihu jednoducho neni čas :)
Anna Rice - Čas anjelov /Piesne serafínov #1/ - naozaj som si chcela nájsť čas na prečítanie tejto zaujímavej knihy, holt nestalo sa tak.
Justin Cronin - Priechod - už to bude takmer rok čo mi táto kniha zaberá miesto na poličke, ale od jej prečítania ma odrádza pravdepodobne hrúbka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára