utorok 15. novembra 2011

Dusty reads #1

Dusty reads je meme, ktoré usporadúva Giselle z xpressoreads. Vašou úlohou je podeliť sa o knihu, ktorá vám už dlho leží na poličke a ešte ste nemali čas sa na ňu vrhnúť. Ja som si vybrala:

Autor: Joe Hills
Názov: Rohy
Anotácia z bux4U:
Ignatius Perrish sa celú noc opíjal a stváral divé kúsky. Na druhy deň sa zobudil, cítil sa pod psa, hlavu mu išlo roztrhnúť... a zo slúch mu vyrastali rohy.

Kedysi sa Igovi žilo sťa v siedmom nebi: narodil sa do privilegovanej rodiny ako druhý syn svetoznámeho hudobníka a mladší brat vychádzajúcej televíznej hviezdy. Hovel si ako vo vatičke, peniaze mohol rozhadzovať a v bohatých kruhoch mal pevné, zaručené miestečko. Mal vlastne všetko a ešte dačo navyše – získal si lásku Merrin Williamsovej, lásku založenú na spoločných snoch, spoločných dobrodružstvách a neskutočnom očarení z letného slnovratu.

Odrazu však krásna a veselá Merrin zmizla zo života – za nevysvetliteľných okolností ju znásilnili a zavraždili, pričom Ig sa stal hlavným podozrivým. Nikdy ho za zločin nesúdili, ale porota zložená z verejnej mienky ho navždy označila za jediného možného vinníka.

Z ničoho nič Ig v sebe objavuje ohromnú novú silu vyplývajúcu z nového vzhľadu a rozhodne sa, že ju využije na dolapenie netvora, čo zabil Merrin a zničil mu život. To, že sa správal slušne a modlil sa za všetko najlepšie, ho nepriviedlo nikam. Nastáva čas na pomstu... je najvyšší čas, aby sa veci ujal diabol.

2 komentáre:

  1. Tohle meme vypadá dobře a vidím ho poprvé! U mě by se asi uplatnilo, protože mám docela dost knih, na které jsem zatím ještě neměla čas (což mě mrzí).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som ho tiež len nedávno objavila a zaujalo ma :)

    OdpovedaťOdstrániť