pondelok 21. novembra 2011

NEPREHLIADNITE: Nikki Finn

Dnes si môžete prečítať rozhovor s Nikki Finn. Dozviete sa ako sa dostala k recenzovaniu, aké knihy rada číta a veľa iného.

1. Ahoj, najskôr sa nám predstav a povedz niečo o sebe.
Jsem maminka šestiletého chlapečka, pracuji jako učitelka angličtiny na střední škole, svou práci mám ráda a svého syna miluji  Mám ráda svůj prostor, svůj čas, miluji knihy, ráda kreslím, svůj blog bych dělala, i kdyby na něj nikdo nechodil, jelikož je to taková moje „kronika“, takový můj seznam všeho, co ráda dělám. Ráda sportuji, ráda jím, ráda vařím, miluji všechna roční období, ráda pletu, dívám se na filmy, poslouchám hudbu,  nesnáším lež, přetvářku, když se ubližuje slabším. Mám ráda spravedlnost, pracovitost, ale také relax a dobrou náladu  A jelikož jsem ženská! miluji i kosmetiku, pěkné oblečení a jsem doslova ujetá na laky na nehty a oční stíny  A jsem vlastním jménem Kristina.

2. Ako si sa dostala k recenzovaniu knih?
Za všechno může můj přítel, který mě s knihami seznámil. Milovala jsem knihy už předtím, ale nikdy je nečetla  Až na pár výjimek. A naštěstí v tu dobu běžel film Stmívání. Můj přítel mě donutil si přečíst knihu a už se to se mnou vezlo. Svůj blog jsem před půl rokem přeorientovala na knižní blog, ale chybělo mi vyjadřovat se i k jiným věcem, takže jsem svůj blog víceméně nechala jako Nikki Finn’s Diary, i když je většina přípsěvků o knihách, není to to jediné, co se mi líbí. Recenzování knih mám ráda už kbůli sobě samé, je to takový můj čtenářský deník.

3. Ktorý žáner máš najradšej? Prečo?
Dá se říci, že si ráda přečtu všechno. Autobiografie, fantasy, sci-fi, nebo něco romantického pro YA nebo pro ženy. Je mi to jedno, musí mě to oslovit. Určitě se díky své povaze nikdy nepustím do knih válečných, hororových a jim podobné. Lisa Schroeder, Richelle Mead (častokrát přemýšlím, zda se nejmenuje Michelle Read :D), Jenny Downham, Deb Caletti, Paul Hofmann nebo Catherine Fisher a Sandra Brown, to jsou mí nejoblíbenější autoři.

4. Čítala si v poslednej dobe knihu, ktorú si už po pár stranách odložila?
Ano, momentálně je to Where I Belong ... nelíbí se mi styl psaní, ani hlavní postava.

5. V akom jazyku najradšej čítaš?
Možná se v tomto budu vyjímat, ale nejraději mám angličtinu. Zbožňuji její ladnost a jedoduchost k vyjádření těch nejkrásnějších a nejhlubších věcí. Čeština je právem považována za obtížný jazyk, i pro nás rodilé Čechy je těžké se vyjádřit a říct, co doopravdy chceme. Za jedinou kvalitní česky píšící autorku považuji Ivu Procházkovou.

6. Čo ťa na blogovaní najviac baví?
Že je to moje Nejdůležitější je blogovat pro radost, dělat to pro sebe. Častokrát se z toho stává povinnost, jak to tak pozoruji. Blogerky píší o tom, jak nemaj čas něco na blog psát... upřímně, koho takové příspěvky zajímají? Já vždycky rostu, když si tohle čtu.  Když už máte ten čas napsat, nepište takové blbiny, jakože ten čas nemáte, radši nepište vůbec... méně občas znamená více. Takže - blogovat pro radost

7. Prečo si si pre blog vybrala práve to meno, ktoré si mu dala?
Jméno. Mmm. Miluji Madonnu. Miluji její film z roku 1987 pod názvem Who’s That Girl. Je to taková nehorázně rozkošná kravina, že se do tohoto filmu a do Madonny musíte zamilovat. Právě ona zde hraje hlavní postavu, která se jmenuje Nikki Finn. A jelikož se mi Nikki Finn líbila jako ženská, anděl s ďáblem v těle, a jelikož se mi líbí i to jméno, je takové vlezlé, tak jsem si prostě začla říkat Nikki Finn. A navíc je můj blog takový zvláštní druh diáře, zápisků, postřehů apod. Proto tedy Nikki Finn’s Diary

Ďakujem Nikki veľmi pekne za rozhovor a presne takto o týždeň sa môžete tešiť na odpovede Seesen z

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára