streda 23. novembra 2011

Waiting on Wednesday #8

WoW je meme, ktoré usporadúva Breaking the spine.
Vašou úlohou je spropagovať knihu, ktorú by ste si chceli prečítať.

Autor: Richelle Mead
Názov: Bloodlines
Séria: Bloodlines
Česká anotácia z dominoknihy.cz:
Mladá královna Lissa Dragomirová si netradiční politikou nadělala u morojského dvora spoustu nepřátel, kteří by ji rádi odstranili. Je ale velmi dobře střežena, a tak se spiklenci zaměří na její nevlastní sestru Jill. Vědí totiž, že kdyby Jill zabili, Lissa by musela odstoupit a přenechat trůn někomu, kdo má alespoň jednoho žijícího příbuzného.

Po brutálním útoku na Jill se Morojové a dhampýři rozhodnou uklidit Jill někam do bezpečí. Kam ale? Po dlouhém zvažování dojdou k závěru, že mladou vampýrku by jistě nikdo nehledal ve světě lidí. Jill má doprovázet a strážit alchymistka Sydney Sageová. Obě dívky se zapíší na lidskou školu, kterou navštěvují i Adrian Ivaškov a Eddie Castile. Kamarádi zpočátku řeší běžné problémy spojené se studiem na lidské škole, ale brzy začnou zjišťovat, že na téhle škole nejsou jediní, kdo potřebuje k životu krev…


Na túto knihu sa veľmi teším, keďže som len pred pár dňami dočítala poslednú časť originál série Vampire Academy, Sydney som si obľúbila už tam, preto si myslím, že inak to nebude ani v tejto knihe. Veľmi sa teším a som zvedavá, či sa úrovňou priblíži pôvodnému VA.

4 komentáre:

  1. Pokrevní pouta už má Ježíšek na seznamu... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ich už mám doma, ale najskôr som musela dočítať celú VA sériu, po pravde mi bude chýbať, uvidím čo poviem na bloodlines :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, já mám z VA přečtený zatím jen první díl, který mě teda nadchnul a ty ostatní díly si tak trochu šetřím. Knížek mám teď holt hrozně moc a nevím, kterou číst dřív. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som odkladala prečítanie posledného dielu skoro rok lebo mi bolo lúto dočítať túto ságu :) ked budeš mať čas isto si prečítaj aj dalšie časti :) ak sa ti páčila jednotka dalšími častami budeš nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť