pondelok 12. decembra 2011

Hry o život na Slovensku + plagáty

Veľmi ma potešilo, keď som si na Saškinom blogu prečítala najnovšie informácie o filme Hry o život. Všetky informácie uvedené v tomto článku sú čerpané zo Saškinho blogu s jej vysloveným súhlasom.


Takže už sa vie, ktorá filmová spoločnosť bude mať na starosti Hry o život na Slovensku aj v Čechách. Je to spoločnosť Forum Film (bývalé Palace Pictures)
Dnes som sa dozvedela, že slovenská (a pravdepodobne aj česká) premiéra bude spolu so svetovou a film bude s titulkami (yay!!)
A aj Ikar plánuje (spolu so zahraničnými vydavateľstvami) spraviť dotlať Hier o život s novou filmovou obálkou, na ktorej by mala byť horiaca drozdajka ako na plagáte nižšie.
Dnes sa mi dostali do mojich virtuálnych rúk slovenské plagáty k filmu Hry o život. Ako vás iste poteší jedinou zmenou oproti tým originálnym sú slovenské nápisy. Ale dosť bolo slov, poďme sa radšej pokochať.


                                                    Cato                                    Cinna 


                                                          Effie                                  Gale          

Katniss                                Peeta 

                                            Haymitch                                       Rue



Krásne že? Už sa teším, ako ich uvidím v kinách a na bilbordoch a všade kde to bude možné. Ešte keby sa mi podarilo ukoristiť si nejaké aj do izby :) Tak čo tešíte sa už na premiéru veľmi alebo ešte viac? 



1 komentár:

  1. ako to poznam ak to budu u nas davat bitka o plagaty v kine asi nebude :DDD

    OdpovedaťOdstrániť