pondelok 23. januára 2012

My week #2

Toto pondelňajšie meme usporadúva Princezná z Kniho-lienky.

Predminulý týždeň, keďže minulý týždeň som toto meme nerobila, som si dala za cieľ dočítať Naprieč vesmírom a začať čítať Anjelov noci. Aspoň tieto dve veci som dokázala splniť, keď už nie napísať recenziu. So mnou je to tak, predsavzám si príliš a strašne málo z  toho dodržím. Tento týždeň by som veľmi rada dočítala Risknem to s punkerom a už konečne napísala nejakú recenziu. Nesľubujem, že to bude práve na túto knihu, ale aby som nevyšla z cviku, lebo kto nepíše nezlepšuje sa. A takžiež by som chcela prečítať, vlastne dočítať Anjelov noci, podľa toho ako je na tom Mimi, ale keďže sme pekne na rovnako, tak predpokladám, že sa nám ju podarí aj dočítať. Ďalej by som aspoň chcela začať čítať Mariotovych dedičov. Dúfam, že sa mi aspoň niečo podarí splniť, hoci ako sama seba poznám, tak polovicu objídem

1 komentár:

  1. No nejakú recenziu by to už chcelo :P a začni dedičov!!!! sú super! nebudeš ľutovať! :P

    OdpovedaťOdstrániť