pondelok 4. júna 2012

SWODS odporúča ... (1)


Prichádzam s novou rubrikou, ktorá ak sa podarí sa tu bude opakovať každý mesiac. Volá sa SWODS odporúča. . . a už podľa názvu tu nájdete nejaké tie odporúčania. V každom príspevku nájdete jednu knihu, jedného autora a jeden blog, ktoré stoja za pozornosť. Sú to iba moje odporúčania, s ktorými sa nemusíte stotožňovať, tak to prosím rešpektujte.

Pre tentokrát som si vybrala knihu Dracula od Brama Stokera pretože je to upírska klasika, ktorú každý fanúšik upírskych kníh by mal mať prečítanú. Ja som jej prečítanie odkladala veľmi dlho, čo teraz naozaj ľutujem. Je to pútavý, hororový príbeh, ktorý je najlepšie čítať v noci a iba za svetla lampy, aby ste navodili tú správnu atmosféru. Kniha vás upúta nielen príbehom, ale aj prepracovanosťou postáv a štýlom autora. Mňa dostala do kolien a veľmi dlho po jej prečítaní som na ňu myslela. Ak ste ju čítala, bola by som zvedavá, aký názor na ňu máte.





Patrick Rothfuss je americký spisovateľ, ktorého môžete poznať vďaka sérii Kronika kráľovraha. Jeho štýl je bravúrny a vnáša do príbehu dušu. U nás vyšli dve knihy a to Meno vetra a Strach múdreho muža. Je to príbeh, na ktorom Rothfuss pracuje už veľa rokov. Práve teraz píše tretie pokračovanie Kroniky kráľovraha, na ktoré som naozaj zvedavá.



Určite mnohí z vás poznajú blog My alternative world of books, ktorý spravuje Judit. Ak náhodou aj nie, tak je najvyšší čas, aby ste tam zavítali. MAWOB patrí medzi najstaršie slovenské blogy, čo sa pôsobenia týka. Nájdete tam recenzie, rôzne články a tak isto aj súťaže. Aby to nebolo všetko, Judit každý mesiac usporadúva na FB stránke blogu súťaž pre svojich nasledovateľov.




Dúfam, že sa vám nová rubrika páči a stretneme sa takto o mesiac ;)

2 komentáre:

  1. To je dost dobrý nápad. Tahle rubrika se mi moc líbí určitě si jí každý měsíc ráda přečtu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem :) som rada, že sa aspon niekomu páči, to ma len tak napadlo, že by nebolo odveci niečo odporúčať a tak vznikla táto rubrika :)

    OdpovedaťOdstrániť