streda 27. júna 2012

Waiting on Wednesday #12

Toto meme usporadúva Breaking the Spine.


Bohdan, bývalý člen ukrajinského podsvetia, už nejaký čas žije na Slovensku. Pracuje pre piešťanského mafiána ruského pôvodu a je so svojím novým životom celkom spokojný. Všetko sa zmení a pohodový večer pred televízorom sa skončí vo chvíli, keď na televíznej obrazovke uvidí svoju tvár. Pochopí, že niekto z jeho predchádzajúceho života po ňom ešte stále pátra. Minulosť, na ktorú by najradšej zabudol, sa vynorí nečakane a on si musí zvoliť  medzi útekom a pomstou. Ako súvisí vražda jeho šéfa, Tarasa Kovaľčuka, a vražda šéfovej bývalej ženy s tým, čo sa stalo na Ukrajine pred dvanástimi rokmi? Súvisia vôbec? Bohdan sa rozhodne pre pomstu. Okrem toho, aj keď nerád, musí chrániť Kovaľčukovu dcéru Valériu, ktorej inak hrozí istá smrť. Rozmaznaná mladá žena, pre ktorú bodyguard jej otca bol vždy len kusom nábytku, pochopí, že jej život teraz závisí len a len od jeho dobrej vôle.  
Túto knihu som si kúpila na základe odporúčania samotnej autorky. Som naozaj zvedavá, pretože nie je to ani ya ani fantasy, je to krimi-thriller, ale anotácia ma zaujala natoľko, že som neváhala po nej siahnuť. Už sa naozaj teším, keď sa do nej pustím. Mám pocit, že si musím od fantasy ako takého dať pauzu lebo čoho je moc toho je príliš a preto očkom pokukujem po knihe, ale nemôžem si rozčítať dalšiu lebo to bude už kríza :D

4 komentáre:

  1. tuto knihu mam aj ja v plane si precitat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ked budeš chcieť vieš na koho sa obrátiť :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fíha, to znie dosť dobre, i keď teda úplne iný žáner, než aký zväčša čítam.xD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja, ale zaujalo ma to naozaj :) verím že to nebude klasická detektívka :)

    OdpovedaťOdstrániť