streda 1. augusta 2012

Prvý rôčik za nami + výhercovia narodeninovej súťaže


Presne pred rokom som zakladala tento blog. Hľadala som vhodný názov, ktorý by vystihoval tento môj kútik venujúci sa knihám. Najskôr som ho pomenovala Dark Angel Soul, predsa mám pod týmto menom aj grafický web a bola som na tento názov zvyknutá. Lenže nehodil sa ku knižnému blogu a tak jedného dňa vznikol názov Secret world of deep soul. 
Odvtedy sa blog rozrastal až dospel do dnešnej podoby. Za ten rok som zverejnila 181 článkov, napísala 23 recenzií, získala 133 nasledovateľov, za čo som veľmi vďačná, pretože tento blog je hlavne pre vás čitateľov a vždy ma poteší keď pribudne ďalší nový nasledovník, ktorý má rád môj blog. Vďaka vám všetkým, ktorí navštevujete môj blog, či už denne alebo menej často, sa návštevnosť vyšplhala na krásne číslo a to je 29 725, čo si myslím, je naozaj veľmi pekné číslo, budem sa opakovať, ale veľmi pekne ďakujem každému, kto chodí na môj blog, či už zanechá komentár alebo nie, cením si každého jedného návštevníka. Do budúcna sa pokúsim písať ešte viac recenzií a článkov. Budem pokračovať v rubrike SWODS odporúča. Ďakujem  za všetky milé komentáre, ktoré ste mi zanechali v súťažnom formulári, tak isto ako aj postrehy a pripomienky. Dosť bolo mojich blábolov.

V narodeninovej súťaži ste mohli získať knihu Som bosorka od Vity Jamborovej a tote bag Heavenly od Jennifer Laurens. Takže nebudem to už dlhšie naťahovať. Víťazmi sa stávajú

#13 Hana Matejovie
získava knihu Som bosorka od Vity Jamborovej s venovaním a podpisom

# 12 Coccinelle
získava tote bag Heavenly

Víťazkám som poslala už maily. Majú 48 hodín na to, aby odpovedali, inak vyberiem iného výhercu. Tak dúfam, že SWODS budete navštevovať aj naďalej. 


1 komentár: