nedeľa 16. decembra 2012

On my wishlist #24

Toto meme usporadúva Book Chick City.

Autor: Sarra Manningová
Názov: Tweetni mi
Jeane Smithová je blogerka, kráľovná sekáčov a charitatívnych výpredajov. Má vlastnú lajfstajlovú značku Adorkable, pol milióna followerov na Twitteri, ale v škole ju považujú za chodiacu módnu katastrofu. Je výstredná, provokatívna, nemožná. Ani náhodou nezapadne medzi spolužiakov, na ktorých sa díva zvrchu, lebo sú nudne rovnakí – všetci sa rovnako obliekajú, rovnako myslia.
Michael Lee je školská hviezda, vzorný študent, idol dievčat, skvelý futbalista, zlatý chlapec svojich rodičov.
Nemajú vôbec nič spoločné. Tak prečo sa stále bozkávajú?
 



Kniha mi padla do oka už keď vyšla. Hoci doteraz som sa k jej prečítaniu nedostala. Preto som sa potešila, keď som sa dozvedela, že kniha vyjde aj v slovenskom preklade. Vyzerá to na dobrú oddychovku. Naša obálka sa mi veľmi páči, tak som zvedavá, čo na knihu poviem po jej prečítaní.


1 komentár:

  1. Toto by som si rada prečítala aj ja, vyzerá to skvele 8) už keď vyšla v češtine som ju chcela.

    OdpovedaťOdstrániť