štvrtok 2. mája 2013

Zuzana Golianová (Beseda Martinus - 30.04.2013)

V utorok sa v bratislavskom Martinuse na Obchodnej ulici uskutočnila beseda so slovenskou autorkou Zuzanou Golianovou, ktorá predstavila svoju prvotinu, knihu Ako z cukru. Na besedu som sa tešila odkedy som vedela, že sa bude konať a preto som si ju nemohla nechať ujsť. Navyše knihu mám už dlhšiu dobu v rebríčku kníh, ktoré si chcem čoskoro prečítať. 

Počas čakania na besedu som sa začítala do knihy a poviem vám, už prvé stránky sľubujú skvelý čitateľský zážitok. Nedá mi nespomenúť nádhernú obálku, ktorá mi pri prvom pohľade vyrazila dych a donútila ma vziať knihu do rúk. Keď som si prečítala, o čom kniha je, povedala som si, že ju musím mať.

Okrem Zuzany Golianovej sa k slovu dostal aj autor obálky Waldemar Švábenský, ktorý popísal celý proces tvorby obálky od nápadu cez realizáciu až po finálnu verziu. Celú besedu si môžete pozrieť vo videách nižšie.



Zuzka bola taká milá, že sa po besede venovala aj svojim čitateľom a ochotne im podpísala svoju knihu. 

Knihu Ako z cukru som včera prečítala a chystám pre vás recenziu. Aby som vás navnadila poviem vám, že aj napriek tomu, že je autorkinou prvotinou je veľmi kvalitne napísaná a príbehy v nej sú pútavé.

Som rada, že som sa mohla zúčastniť tejto besedy, pretože som sa dozvedela ako vznikala kniha, ktorá ma upútala hneď na prvý pohľad. Dozvedela som sa aj veľa zaujímavých vecí o autorke a ako bonus som odchádzala so skvelým pocitom a knižkou v ruke.

4 komentáre:

  1. O knihe som zatiaľ nepočula ani neviem o čom by mala byť (zistím si to :)) No s obálkou súhlasím - je krásna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Vám za milé slová, no chcel by som poprosiť o opravu mena. Volám sa Waldemar, nie Vladimír. Vďaka :)

    OdpovedaťOdstrániť