pondelok 22. júla 2013

COVER REVEAL: Sins of the lost (Linda Poitevin)

Séria Grigori Legacy od Lindy Poitevin patrí medzi moje najobľúbenejšie a preto sa neviem dočkať, kedy vyjde tretie pokračovanie, ktoré nesie názov Sins of the lost. Toho sa dočkáme 15. októbra. Teraz tu mám pre vás obálku tretej knihy a anotáciu. Pri pohľade na obálku som až zhíkla, pretože sa mi veľmi páči. Veď posúďte sami. 
A o čom teda kniha bude?
Nebo a peklo sú na pokraji vojny, zatiaľ čo si Lucifer buduje armádu nefilimov a čaká pokým sa jeho nový plán stane realitou – a to, mať Nefilimské dieťa svojej krvnej línie, aby viedlo jeho vojsko ku katastrofickému víťazstvu.
S chýrmi o pretrvávajúcej zúrivej vojne na Zemi, Alex bojuje, aby zachránila ľudstvo pred jeho vlastným zmätkom, zanechávajúc málo času pre jej začínajúci vzťah so Sethom, mužom s nebeským pôvodom, ktorý sa zmocnil jej srdca. Ale keď začnú miznúť nefilimské deti, spoločne s Alexinou zraniteľnou neterou, nevyhnutná vojna medzi Nebom a Peklom sa stane osobnou tak ako hriech.
Nebo má vlastné plány, ako bojovať s prichádzajúcou apokalypsou, ale najskôr potrebuje Setha späť. Žiadaná, aby zradila muža, ktorého ľúbi, Alex musí požiadať o pomoc spriaznenú dušu, o ktorej si myslela, že sa jej vzdala – archanjela Aramaela, ktorý možno bude jej poslednou šancou na záchranu svojej rodiny a ľudstva z popola Luciferovho Armagedonu.

2 komentáre:

  1. tá obálka je úúúúúúúúúplne geniálna a ja dúfam, že je to tá osoba, ktorá si myslím, že to je :PPPPP

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obálka je krásna, ale veľmi mi pripomína V pekle sa neplače.

    OdpovedaťOdstrániť