streda 31. júla 2013

Dva roky blogovania, jeden presun a to je všetko...

Príde mi to ako včera, keď som zakladala tento blog a vymýšľala mu meno. A zajtra to budú už dva roky blogovania a ja si len hovorím kam, dopekla, ten čas uletel. Hlavne sa chcem poďakovať všetkým čitateľom, ktorý na blog chodíte, pretože si to naozaj cením. Pre bloggera sú čitatelia ako voda pre rybu, pretože bez vás by bolo blogovanie oveľa nudnejšie. Taktiež vám ďakujem za každý jeden komentár, ktorý ste na blogu zanechali.

Chcela som trošku rekapitulovať, ale to by som vás asi naozaj unudila k smrti. 

Teraz prejdem k hlavnej zmene čo sa tu udeje. Opúšťam vody blogspotu. Nad touto variantou som uvažovala už veľmi dlho a preto ma osobne potešilo, keď sa mi to podarilo. Od dnešného dňa ma, tak isto aj celý blog, nájdete na nasledovnej adrese.

www.secretworldofdeepsoul.delicate-flower.com


Dúfam, že po presune na vlastnú doménu na mňa nezanevriete a naďalej mi budete komentovať články ako doteraz.

Tak vidíme sa už na novom blogu,
Vaša Sue

21 komentárov:

  1. :O Tak tomu vravím prekvapenie. Každopádne ťa budem čítať aj na webe a gratulujem k dvom rokom blogovania.:3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluju ke dvěma rokům blogování a ať tě to stále baví dál! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hneď si idem prepísať tvoju adresu na obľúbených blogoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Trošku mám s tým problém. Mimin blog mi normálne pridalo, ale odkaz na tvoj mi nejako hapruje. Nemohla by si sa na to prísť pozrieť? Mám ho v Menu - Blogy, ktoré mám rada ♥
    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nathy musíš tam dat presne tento link :)

      http://secretworldofdeepsoul.delicate-flower.com/

      za lomítkom si tam mala ešte feed a preto to nešlo :) :) som velmi rada ze si môj blog zradila medzi blogy ktore máš rada veľmi si to cením :)

      Odstrániť
    2. Skopírovala som tam teraz túto adresu, čo si mi napísala, no stále je tam feed...

      Odstrániť
    3. zaujímave a nevieš to feed dat preč? lebo ked to tam budeš mat tak ti to nepôjde neviem prečo to tam je :(

      Odstrániť
    4. Zaujímavé je to, že ked tú adresu potvrdím tak tam nie je žiadny feed, ale objaví sa potom, ked chcem na tvoj blog kliknúť. A ešte čudnejšie je to, že Mimin blog mi ide. Fakt som už skúšala všetko :( Je možné, že ty tam máš nejaký zádrheľ?

      Odstrániť
    5. tak to naozaj neviem prečo ti tam dáva to feed, čize okopíruješ to potvrdíš a az potom ti tam dá ten feed?

      Odstrániť
    6. V mojej administratíve, keď sa pozriem, tak ten feed tam nie je, ale akonáhle prejdem na môj blog a chcem na to kliknúť, tak mi to nedovolí zobraziť. Ale to už nevadí, lebo som s tým pekne-krásne vybabrala :D Poď sa pozrieť.

      Odstrániť
    7. ty si geniálna :) :) poradíš si so všetkým :)

      Odstrániť
    8. Heh, no jasne :) Snáď si zabudla, že som technická pohroma? :D Som zvedavá, či sa to bude dať prepísať Lili.en, aspoň by som v tom nebola sama :D

      Odstrániť
    9. to si iba nahováraš ze si pohroma :D

      Odstrániť
    10. Dnes sa pozerám, že ten odkaz na Mimi tiež nefunguje :D Keď som na to klikla, tak ma to hodilo na web k tebe :D
      Takže aj Mimi som musela tak prepísať ako teba :)

      Odstrániť
    11. tak toto je záhada :D ale inak je fakt že aj ja na blogu novom mám odkaz na mimi a ked pozriem jej posledný článok tak to hodí na mňa neviem čo s tým je :)

      Odstrániť
  5. Moc gratuluji! :).. Jdu si tě hned přepsat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všecičko najlepšie k výročiu blogu 8) tak sa teda presúvam na nový 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj zatagovala som ťa do liebster award tagu!
    http://bookareourlife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť