streda 5. októbra 2011

My week in progress #1


Toto stredajšie meme usporadúva Nikki Finn. Úlohou meme, je odpovedať na desať bežných otázok :)


Ktorá kniha, ktorú si nečítala, ťa zaujala na blogoch či na GoodReads?
The Unbecoming of Mara Dyaer|Michelle Hodkin.

Aký film si videla naposledy?
Ak si dobre spomínam, bol to film Beastly na motívy rovnomennej knihy. Knihu som nevidela tak som nevedela posúdiť ako sa film pridržiaval námetu, ale ja by som film zaradila medzi taký priemer. Dal sa pozrieť, ale vyslovene ma nejako nenadchol.

Čím si si naposledy urobila radosť?
Hm, povedala by som, že novým krásnym čiernučkým notebookom a dotykovým mobilom, ale čo mne robí väčšiu radosť je, keď môžem niekoho obdariť, a tak som kamarátke kúpila pár knižiek, po ktorých veľmi túžila.

Čo sa ti naposledy snívalo?
Síce si na to poriadne nespomína, ale viem, že som sa v noci zobudila celá spotená, srdce som mala dakde až v hrdle. Jediné čo si z toho sna pamätám bolo, že ma naháňal dáky prízrak, zrazil ma k zemi a blížil sa ku mne, bola som paralyzovaná, neschopná hocijakého pohybu. V momente keď sa ku mne blížila jeho ruka som sa zobudila. Moje sny sú naozaj divné.

Aké motto, hláška či veta z knihy či internetu sa ti páčila za posledný týždeň najviac?
„So many books, so little time“
„Tak veľa kníh, tak málo času“
Musím povedať, že je pravdivé, pretože keby mám prečítať všetky knihy, ktoré by som chcela, musela by som žiť minimálne sto rokov ak nie aj viac :)

Tri veci, na ktoré máš práve teraz chuť?
Muffiny, cookies a hmm, pizza :)

Akú hudbu v týchto dňoch počúvaš?
Keďže som dlho hľadala nejakú hudbu, ktorá by ma inšpirovala pri písaní mojej knihy, menilo sa to, teraz dosť často počúvam skladby Adele, pretože jej skladby sú naozaj dobré a skvelé :) Zatiaľ pre mňa najinšpiratívnejšie sú skladby Rolling in the deep a Someone like you.



Keby ťa celý svet teraz poslúchal, čo by si mu povedala?
Každý jeden z vás je výnimočný. Nikto nepotrebuje kopírovať niekoho štýl, mal by si nájsť vlastný. Nechoďte s davom, ale nájdite si vlastnú cestu.

Kedy si sa naposledy zo srdca zasmiala?
Asi tak pred týždňom, keď boli u mňa kamarátky. Diskutovali sme o novej epizóde Supernaturalu, a tak mierne sme spravili z toho komédiu :)

Najbáječnejší počin / Najbáječnejšia vec celého týždňa?
Stretnutie s priateľmi.

Dnes večer máš jedinečnú možnosť povečerať s akoukoľvek osobou. Kto to bude?
Mirka Varáčková – slovenská spisovateľka, vďaka, ktorej viem ako to chodí. Je to skvelá osôbka a tiež kamarátka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára