streda 5. októbra 2011

Waiting on Wednesday #2


Waiting on wednesday je týždenné meme, ktoré usporadúva Breaking the spine. Ide o to, aby ste predstavili knihu, ktorá je na vašom cant-wait-to-read liste, alebo inak povedané, kniha, ktorej sa neviete dočkať. Dnes som si vybrala práve túto knihu.

Autor: Michelle Hodkin
Názov: The unbecoming of Mara Dyer
Anotácia: * môj preklad
Mara Dyer si nemyslí, že život sa môže stať zvláštnejším ako zobudiť sa v nemocnici bez spomienky na to, ako sa tam dostala.
Môže.
Verí, že tam musí byť niečo viac ohľadom nehody, na ktorú si nedokáže spomenúť, ktorá zabila jej priateľom a ju zanechala zázračne nezranenú.
Je.
Neverí že po všetkom čím si prešla sa môže zamilovať.
Mýli sa.
________________________________________________________
Túto knihu som objavila vďaka Stormy, ktorá mi ju ospevovala. Od vtedy chvíle sa neviem dočkať kedy si na túto knihy siahnem. Už obálka ma zaujala, potom anotácia a nakoniec Stormyna recenzia. Toto je jedna z takých kníh, ktoré musíte mať hneď ako uzrú svetlo sveta.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára