pondelok 31. októbra 2011

NEPREHLIADNITE: Knižní nekonečno

Posledný októbrový deň a znovu je tu rubrika NEPREHLIADNITE. Znovu vám prinášam rozhovor s jednou z mojich obľúbených blogeriek, ktorou pre tentokrát je Abyss z Knižního nekonečna

Abyss sa blogovaniu venuje už tretí rok. Jej blog predstavuje akýsi nekonečný svet kníh, ktoré má v záľube. Okrem skvelých recenzií, ktoré stojí za to prečítať si, tu nájdete aj rôzne sútaže, výzvy a podobne. Knižní nekonečno oprávnene patrí medzi moje obľúbené blogy, kvôli svojej kvalite, pretože vždy keď zavítam k Abyss má tam nový článok, recenziu alebo súťaž.

Aj ona bola taká zlatá a odpovedala mi na pár otázok. Rozhovor si môžete prečítať nižšie. 

.


Ahoj, najskôr sa nám predstav a povedz niečo o sebe.
V internetových vodách mě můžete potkávat pod přezdívkou Abyss, většinu času jsem vždy pozitivně naladěná, čímž můžu lézt občas lidem na nervy. Internetová komunikace bez smajlíků mi obvykle připadá až moc smutná a tak je jednoduše dokážu naházet opravdu všude, přičemž se přeci říká, že smajlík do slušné konverzace nepatří :D Není to ovšem žádný křivý internetový úsměv, protože věřte, že i já sama se pořád šklebím – což je právě to, co většina lidí nechápe.


Když mi nehraje hudba, nebo neběží film nedokážu se do školy naučit ani řádek, když na mě ovšem začne někdo mluvit jsem ztracená. Má další věc, díky které dokážu vytočit svou rodinu. Ono totiž přesvědčit okolí, že se opravdu učíte, když Vám v pokoji hrají bedny na plné pecky,  není zase tak jednoduché.
Patřím k nebezpečné skupině lidí, kteří často neukončují věty, jen ponechávají tři tečky za větou, snažím se svůj zlozvyk omezovat, ale je to věc nad míru složitá, nuže zatím se mi celkem daří...
Jsem tak trochu šílenec a snad právě proto bych jednou ráda studovala psychologii či alespoň něco společného se sociologií. Problém je ovšem v tom, že mám asi 6-8% šanci se na tyto obory dostat a tak budu muset se svým šílenstvím žít dál. 


Na ostatní blogery často dorážím s nejrůznějšími akcemi, které pak jiní dodržují důkladněji než já sama - což je taková velká ironie.



Ako si sa dostala k recenzovaniu knih?
Asi jako slepý k houslím, jednoduše jsem si zase četla, ale ve svém okolí bylo tuze málo lidí se stejným čtenářským apetitem. No a s kým pak má člověk asi rozebírat své dojmy? Tehdy tedy začal můj knižní kolotoč.



Ktorý žáner máš najradšej? Prečo?
Fantasy, protože obsahuje něco, co v životě jen tak nezažijete a já moc ráda sním. Snění člověku pomáhá v okamžicích, kdy neví kudy kam, i když nic by se zase nemělo přehánět.


Čítala si v poslednej dobe knihu, ktorú si už po pár stranách odložila?
Ne, navíc jelikož recenzuji, tak si nemůžu dovolit knihu jen tak odložit, přijde mi nefér pak házet hlínu na knihu, přičemž jsem se ani nedostala na konec a nedokážu tak se 100% jistotou říct, že papír, na který byla kniha vytisknuta, by i líp sloužil jako papír toaletní.


V akom jazyku najradšej čítaš?
Ve svém, rodném, tak to bude už asi navěky. Je ale pravda, že některé výrazy a slovní spojení zní mnohem lépe v angličtině a při překladu se nám ztrácí ta pravá jiskra.

1.      Čo ťa na blogovaní najviac baví?

Komunikace se čtenáři svého blogu a jinými blogery. Našla jsem si svou komunitu, která nikdy nezklame.


Prečo si si pre blog vybrala práve to meno, ktoré si mu dala?
Můj blog běží s podtitulem „Knižní nekonečno“, vyplynulo to z obsahu blogu, já totiž nejsem úplně čistě knižní bloger a tak tomu bylo od začátku, byť právě knihy u mě mají největší prostor. Základem je totiž právě to „nekonečno“ - mám otevřená vrátka pro jakékoliv nové akce a nápady. Nechci se nechávat ničím omezovat, ono je totiž sice pěkné, když někdo tvoří blog pro ostatní a chce tedy, aby i nějak vypadal, ale já chci, aby blog vypovídal především něco o mě. Vždyť jsem ho zakládala především pro svou potěchu.

Ďakujem Abyss veľmi pekne, že si našla chvíľku a odpovedala mi na otázky. Takto o týždeň sa môžete tešíť na odpovedať Triss z Fragile things.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára