pondelok 17. októbra 2011

NEPREHLIADNITE: Vampire Diary

Tie dni ale letia, čo poviete. Už znovu ubehol týždeň a prinášam Vám ďalší príspevok do rubriky NEPREHLIADNITE alebo odporúčané blogy. Tentoraz vám predstavím blog Michelle s názvom Vampire Diary.

Michelle založila svoj blog ako súčasť svojej domény delirious soul. Zameranie blogu sa menilo až do súčasného, kde môžete nájsť rôzne meme, recenzie kníh a tiež čo to z jej života.
  
1.       Ahoj, najskôr sa nám predstav a povedz niečo o sebe. 
Otázka ako zo stretnutia anonymných alkoholikov, ale ak to musí byť... Volám sa Michaela, no väčšina ľudí ma na internete pozná pod mojou skvele jedinečnou prezývkou Michelle (kto uhádne, ako som k niečomu takému prišla?). Najbližšie tri mesiace budem mať ešte stále  devätnásť a upísala som svoju dušu diablovi sídliacemu na Prešovskej univerzite. A len tak medzi nami, moja existencia je viac-menej úplne zbytočná, pretože svetu nie som nijakým prínosom.

2.      ´Ako si sa dostala k recenzovaniu knih?
No nedostala, no :D

3.       Ktorý žáner máš najradšej? Prečo?
Neviem, či sa v mojom prípade dá hovoriť o najobľúbenejšom žánri, pretože pravdou je, že som okrem fantasy a sci-fi príbehov nikdy nič iné nečítala. Ale ak sa na to budem pozerať takto koldokola, tak áno, mojím najobľúbenejším žánrom je fantastická literatúra či už pre mladých, pre dospelých, so škriatkami či upírmi, proste fantastika.

4.       Čítala si v poslednej dobe knihu, ktorú si už po pár stranách odložila?
U mňa je takýto postup na bežnom poriadku. Ja si vždy prečítam pár strán a potom knihu možno tak na mesiac alebo aj viac odložím, no napokon sa k nej zakaždým vrátim. Mám už zopár prípadov, kedy som sa ku knihe nikdy nevrátila, ale nič z toho sa nestalo v poslednej dobe, ale skôr niekoľko rokov dozadu. A ak to niekoho zaujíma, tak išlo konkrétne o Denník princeznej, ktorý som sa snažila prečítať dvakrát, ale nikdy som to nedotiahla do konca.

5.       V akom jazyku najradšej čítaš?
Zo všetkého najviac preferujem knihy v českom preklade, ale v súčasnosti si začínam čoraz viac zvykať na anglickú literatúru a ak je daná kniha napísaná v rámci mojich jazykových zručností, občas ma jej čítanie baví ešte viac než čítanie prekladu. Čo neznášam, sú slovenské preklady, pretože ma aj pri vážnej téme dokážu rozosmiať rôznymi výrazmi, nad ktorými sa mi pozastavuje mozog.

6.       Čo ťa na blogovaní najviac baví?
Nerobím to tak dlho – a už vôbec nie pravidelne – aby som vedela s istotou povedať, že ma to naozaj  baví. No baví ma písať o knihách – úplne kdekoľvek a v akejkoľvek situácii a som rada, ak sa môžem s niekým o svoje názory podeliť.

7.       Prečo si si pre blog vybrala práve to meno, ktoré si mu dala?
No tak vzhľadom k tomu, že som si blog nevytvárala preto, aby som mala kde zverejňovať svoje (ne)recenzie na knihy, ale ako denník, tak názov Vampire Diary ešte dáva aký taký zmysel. Či? :D Postupom času, keď sa zameranie môjho blogu začalo viac formovať, by sa už možno hodil nejaký iný, originálny, názov, ale nie som ten typ človeka, ktorý strieda webovú adresu zakaždým, keď ho jej aktuálne meno omrzí. Ani trvalé bydlisko si nezmením len preto, lebo sa mi nepozdáva názov mojej ulice :)

Ďakujem Michelle za rozhovor a budúci týždeň sa môžete tešiť na odpovede Judit z My alternative world of books.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára