nedeľa 30. októbra 2011

Posúď knihu podľa obalu #4


Toto nedeľnajšie meme usporadúva Syki. Vašou úlohou je vziať si hocijakú knihu, pripísať anotáciu a posúdiť jej obálku z akéhokoľvek hladiska.

Autor: Jennifer Lee Carrell
Názov: Vystraš ma na smrť
Oficiálna anotácia z SLOVART.SK:
Kedysi slávna herečka Janet Douglasová, teraz lady Nairnová, požiada režisérku Kate, aby režírovala predstavenie Macbetha, ktoré nielenže chce uviesť na svojom zámku v Škótsku, ale chce pri tom použiť niektoré rekvizity (nôž, zrkadlo a kotol), ktoré sa spájajú s touto hrou. Kate súhlasí, no len čo príde do Škótska, kde sa zídu aj s ostatní protagonisti hry, začne sa prejavovať záhadná kliatba. Kate nájde na kopci nad zámkom telo Lily, vnučky lady Nairnovej, no o chvíľu ju stretne živú a zdravú v zámku. Zakrátko sa ukáže, že o pôvodný rukopis Macbetha má okrem lady Nairnovej záujem aj niekto iný, a to za každú cenu. Kate sa jedného dňa zobudí sama na kopci so zakrvavenými rukami a neskôr v ten deň nájde mŕtvu ženu, pričom všetko nasvedčuje tomu, že išlo o rituálnu vraždu spojenú so starodávnou pohanskou obetou. Postupne sa hromadia úmrtia, objavujú sa náznaky na dávne obrady, k slovu sa dostávajú nadprirodzené prvky.

Môj názor:
Keď som prvýkrát videla obal tejto knihy padla mi sánka, pretože dokonale sedí s príbehom, ktorý sa v knihe odohráva. Farby sú skvelo ladené Páči sa mi ako sú riešené oba nadpisy a taktiež font. Jednoznačne táto obálka patrí medzi tie vydarenejšie u nás na Slovensku a mne osobne sa páči o hodný kus viac ako originál.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára