utorok 22. novembra 2011

INFO PRE ZÚČASTNENÝCH: viačnočná reťazovka a vianočná poviedka


Isto každý viete, že sa pomaly blížia adventná nedeľa a s ňou aj moje dva vianočné projekty. Chcela by som vám objasniť pár pravidiel, aby neskôr neprišlo k nedorozumeniu.

Vianočnú reťazovku vám zvlášť opisovať nemusím. Otázky sú už pripravené, takže túto nedeľu, pribudne na blogoch prvá časť. Nestíhate postnúť odpovedať v nedeľu? Nevadí. Tí, ktorí by sa chceli zapojíť a z nejakého dôvodu to v nedeľu nestihnú, postnú odpovede v priebehu týždňa, alebo ďalšiu nedeľu uverejnia 10 otázok. Som veľmi zvedavá na vaše odpovede. Ku každému postu bude linkovať, kde hodíte priamy odkaz na váš článok, aby som si mohla vaše odpovede prečítať.

Vianočná poviedka je ďalší projekt, na ktorý sa  neskutočne teším. Prišlo mi pár mailov s otázkami, ktoré zodpoviem v tomto poste. Do tohto projektu sa môžete prihlasovať do 26.11. 23:59. Narozdiel od vianočnej reťazovky, do ktorej sa budete môcť prihlasovať aj neskôr keď sa rozhodnete, sem nie. Dôvod je jednoduchý. Túto poviedku bude písať istá skupina ľudí. Tí, ktorí sa prihlásili. Aby neskôr nevznikol zmätok kto kedy má písať. Ďalšia otázka bola v akom poradí a či do poviedky môžete písať ľubovolne. Nie, aj na toto mám svoj systém teda, zachováme poradia aké je v linkovači, čiže do poviedky budú ľudia písať v takomto poradí:
1. ja     2. Ettelea Dragons     3. Princezná     4. Syki     5. Triss     6. Kath     7. Stormy     8. Luc     9.Absence books->Absence soul     10. Seesen    11. VeEee     12. Misha     13. Romule    14. Rakla
15. Kacennka   16. Domčo
Zatiaľ je takéto poradie, ešte stále sa môžete prihlasovať. Narozdiel od troch viet, ktoré som spomínala v úvodnom článku bude mať každý zo zúčastnených rovno viet PAŤ. Pretože tu boli námietky, že tri sú malo :P. Premýšľala som ako budeme postupovať pri písaní a prišla som na to, že komentáre nie sú najvhodnejšia alternatíva preto som vytvorila google dokument, do ktorého máte prístup len vy zúčastnení a nikto iný. Dnes vám prišiel mail s tým, že som vám to dala zdieľať. To neznamená, že sa už vianočná poviedka začala, len pripravujem isté veci, aby sa to v nedeľu mohlo naplno rozbehnúť. Dokument nájdete na tomto linku Vianočná poviedka - google dokument. Keď napíšete svoju časť podpíšte sa pod ňu. to bude slúžiť ako také rozdelenie, aby sme vedeli, že ten dotyčný, už svoju časť napísal. Nedopisujte tam nič, len si môžete pozrieť či vás tam pustí a ak nie, stačí mi napísať mail na sanna.neyma@gmail.com a ja budem vedieť, že máte s tým problém. Každý bude mať 24 hodín na to, aby napísal svoju časť. Myslím, že to bude stačiť, ved je to iba päť viet :) Toto bude možno trochu hnusné odo mňa ale tak som sa rozhodla. Keď za ten deň nepostnete svojich päť viet v dokumente, na druhý deň pokračuje ďalší zúčastnení a vy musíte zase čakať na svoje poradie. Dúfam, že sa budeme pri tom baviť. A nezabúdajte, má to byť vianočná poviedka, preto aj veselá ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára