pondelok 28. novembra 2011

Top týždňa #2

Toto meme usporadúva Luu. Ide o to, aby ste každý pondelok, ale nie je to povinné, pridali svoje Top týždňa, tému nájdete na Luuinom blogu. Ja som si pre tento týždeň vybrala tému:

Knihy, ktoré by si zaslúžili viac pozornosti

Mám pocit, že o tejto knihe vie žalostne málo ľudí. Je to skvelá kniha, realistická. IKAR ju vydal tak potichu, že nebyť akcie v Panta Rhei, tak by som o nej nevedela ani ja.








Skvelá upírska séria, ktorú u nás nikto nepoznám, česť výnimkám, ale drvivá väčšina ani nevie, že táto séria existuje, pre mňa je to jedna z najlepších upírskych sérií vôbec







Na túto knihu som natrafila len náhodne, ale neľutujem. Pútavý, originálny príbeh, ktorý sa vám dostane pod kožu.









Kiežby takéto dobré hororové príbehy preklady aj do slovenčiny. Anna si určite zaslúži viac pozornosti.









Istým spôsobom mi hlavné hrdinky pripomínali Rose a Lissu z VA, ale to nemení nič na tom, že táto kniha je naozaj dobre napísaná a potrebuje, aby o nej vedelo viac ľudí








Mnou, vami zbožnované Hunger games. Aj keď mali dobrú reklamu, stále si myslím, že je ešte dosť ľudí, ktorí o tejto sérií ani nechyrovali a to je obrovská chyba



V knihkupectvách úplne vzadu, takmer žiadna propagiácia, aspoň čo viem ja, už mesiace som hľadala Crescendo, teda odkedy ho vydali ale nikdy som ho nenašla, dôvod? Hush hush sériu Beccy Fitzpatrickovej dali do ústrania, čiže ak hľadáte v knihkupectvách, že bude niekde v predu ste na obrovskom omyle a táto séria má tak veľký potenciál 



Skvelá kniha, o ktorej toľko veľa ľudí nevie, alebo lepšie povedané sa jej vyhýbajú, ale táto kniha vážne stojí za prečítanie a pozornosť









Jediná kniha od pani Meyerovej, ktorú by som si rada prečítala aj tisíckrát, pretože príbeh je originálny zaujme a tiež veľa ľudí o ňom nevie. Napísaním twilightu Meyerová v mojich očiach klesla, pretože mám svoje dôvody, nehovorím, že tie knihy neznášam, ale ona rozpútala dačo, éru postáv podobných Belle, čo jednoducho nemusím. Hostiteľ je o niečom inom a preto ak zájdete do knižnice alebo knihkupectva isto sa obzrite za touto knihou a neoľutujete





Táto séria je žialosť prežalostne málo propagovaná u nás, a pritom je to  najlepšia upírska séria akú som kedy čítala. Mnohí o nej ani netušia, síce je u susedov Čechov, ale to neznamená, že slováci si ju prečítajú, čo je obrovská škoda

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára