streda 30. novembra 2011

Waiting on Wednesday #9

WoW je meme usporadúvané Jill z Breaking the Spine. Ide o spropagovanie knihy, ktorú by ste si chceli prečítať.

Autor: Suzama Tabitha
Názov: Forbidden
Anotácia z goodreads /môj amatérsky preklad/:
Je pekná a talentovaná, šestnásť ročná a ešte nepobozkaná. On má sedemnásť, pohladný a na prahu skvelej budúcnosti. A teraz sa zaľúbili. Ale ... sú brat a sestra.

Sedemnásť ročný Lochan a šestnásť ročná Maya boli stále viac priateľmi ako súrodencami. Spoločne zastúpili svoju svojhlavú matku – alkoholičku, v starostlivosti o svojich troch mladších súrodencov. Kvázi pre mladších ako rodičia, Lochan a Maya, musia rýchlo dospieť. A stres v životoch a spôsob ako sa navzájom úplne chápu, ich zblížil viac ako bežných súrodencov. Tak blízko, že sa do seba zaľúbili. Ich tajná romanca rýchlo vykvitne v hlbokú, zúfalú lásku. Vedia, že ich vzťah nie je správny a nemôže pokračovať. A teraz, nemôžu prestať s niečím, čo na pocit je tak správne. Ako román postupuje k šokujúcemu záveru, jedna vec je istá: láska tak devastujúca nemôže mať šťastný koniec.
Túto knihu máš už dlho v zornom poli, ale stále som sa nedostala k jej prečítaniu. Až Luuina recenzia ma presvedčila o tom, aby som si ju objednala O knihe počujem len tie najlepšie recenzie, tak som naozaj veľmi zvedavá ako sa bude páčiť mne. Síce predstava incestu je proti všetkému čomu verím, ale anotácia je tak napísaná, že chcem si túto knihu prečítať

5 komentárov:

  1. Já už ji mám doma.. ale bohužel, ji dostanu až na Vánoce! grr!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si ju čoskoro objednám, tiež musím teda čakať :) možno by sme ju mohli čítať naraz dať spoločný reading :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A víš, že bychom mohly? :) Domluvíme se! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ok :) dám ti vedieť, ked budem mať knihu doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach to bude určitě strašně smutné :(

    OdpovedaťOdstrániť