streda 1. februára 2012

Vianočná poviedka - zverejnenie

Pamätáte si ešte na Vianočnú poviedku, ktorú som spúšťala prvú adventnú nedeľu? Áno? Tak to vám srdečne blahoželám. Prvoplánovo sa mala zverejniť po Štedrom dni, ale keďže sme pilne písali a nie a nie ju šťastne ukončiť, povedala som si, že do konca januára musí byť hotová ani o deň neskôr a tak dnes, slávnostne a bez okolkov vám predstavujem Vianočnú poviedku, ktorú písali

ja • Ettelëa • Princezná • Syki • Triss • Kath • Stormy • Luc • Paži •Seesen • VeEeeMisha • Rakla • Domčo • Bastera • Ywik • Ells

O slovenský preklad sa postarali: ja, Domčo a Michelle
Slovenskú verziu upravila: Princezná

O český preklad sa postarala: Kath
Českú verziu upravila: Bastera

Všetkým zúčastneným sa chcem veľmi pekne poďakovať, že vydržali moje podrývanie a poviedku sme dotiahli do úspešného konca. Nižšie nájdete aj českú aj slovenskú verziu. Zúčastnení si ju môžu, ale nemusia dať na blog, záleží len od nich. Aby som vás už tak dlho nenapínala tak tu je. Prvá spoločná vianočná blogerska poviedka :)
Slovenská verzia



Česká verzia



Dúfam, že sa vám toto naše dielko bude páčiť a už teraz sa môžete tešiť na nový poviedkový projekt, ktorý pripravujem v spolupráci s Munkiki a Anndy z blogu U dvou lumpu :)

1 komentár:

  1. Jupí :) Jsme tak šikovný, hned jak přijdu domů hodím si ji na blog také :)

    OdpovedaťOdstrániť