pondelok 27. mája 2013

Manuela Martini (beseda 16.05.2013, Panta Rhei, Bratislava)

Vo štvrtok 16.05. do bratislavského Panta Rhei zavítala nemecká autorka Manuela Martini, ktorej u nás vyšla kniha Mrazivé leto a na august sa chystá vydanie knihy Výkrik do tmy.

Autorka bola naozaj veľmi príjemná. Snažila som sa oprášiť svoju nemčinu a na moje počudovanie sa mi podarilo nezakoktať sa.

Celú besedu viedol známy moderátor Dado Nagy. Autorka hovorila vo svojej rodnej nemčine a tak bola prítomná aj pani prekladateľka, ktorá odviedla kusisko dobrej práce. Ale o tom nie je tento článok tak to nebudem rozpitvávať.

Beseda začala autorkiným predstavením a potom nasledovali zvedavé otázky pána Nagya. Pri niektorých autorkiných odpovediach sme sa z chuti zasmiali a prezradila nám prečo vydáva knihy aj pod pseudonymami, keďže nepíše len pre mladých.

Nižšie si môžete pozrieť videá z besedy.





Autorka bola taká milá, že mi po besede podpísala knihu. Pôsobila veľmi milo a príjemne.

Hádam som vám aspoň trošku priblížila atmosféru besedy, keď ste tam nemohli byť osobne. Dúfam, že sa niekedy na nejakej stretneme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára