streda 5. júna 2013

Obálka mesiaca #2

Síce som minulý mesiac túto rubriku vynechala, pretože som akosi na to pozabudla, a keď som sa spamätala, tak už bolo neskoro. Vybrať naozaj tú naj obálku (podľa mňa) je ťažké a vždy mám pocit, že ešte niekde je mnou neobjavená obálka, ktorá patrí do tejto rubriky.



Pri slovenskej obálke som sa dlho rozhodovala, pretože som našla pár exemplárov, ktoré by si zaslúžili titul Obálka mesiaca. Nakoniec som si vybrala obálku knihy od mojej obľúbenej autorky. Kniha nesie názov Ja ti to vrátim, ktorá je štvrtým spisovateľským počinom autorky Vity Jamborovej. Obálka ma upútala na prvý pohľad. Čierno-biela obálka s výraznými odtieňmi červenej ma hneď oslovila a povedala som si, že pri tejto knihe by som sa určite pristavila, keby ju vidím v kníhkupectve.

Je veľmi ťažké vybrať zo zahraničných kníh obálku, ktorá by zodpovedala titulu Obálka mesiaca. Tento mesiac som si vybrala obálku pokračovania knihy Sweet evil. Hlavne kvôli celkovému prevedeniu. Obálka Sweet peril pre mňa patrí k tým úžasným, ktoré som videla a je to ten typ obálky, ktoré ma donúti sa pri knihe pristaviť. Nieže by som ju držala v ruke :D. Neviem, ako inak by som obálku opísala, pretože vždy keď sa na ňu pozriem si poviem, wow. 

Dúfam, že o mesiac sa takto stretneme. Čo poviete na môj výber? Vybrali by ste iné obálky? Ak áno, aké?

2 komentáre:

  1. Slovenská obálka síce nie je práve v mojom štýle, ale zase na druhej strane mám slabosť pre červenú a čiernobielu, takže toto chválim, plus text je spracovaný naozaj slušne, čo sa u slovenských obálok stáva len málokedy, čiže v podstate kladný dojem.
    Zahraničná - hmm, je to taká typická americká obálka, oni v prevažnej väčšine vedia, ako to robiť, čiže mňa osobne ani neohromí, ale mať ju na poličke by mi nevadilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sweet peril je prenádherná, práve pre to to idem čítať 8D raz...

    OdpovedaťOdstrániť