nedeľa 4. decembra 2011

Vianočná reťazovka - časť druhá

Ako ten čas letí. Je tu druhá časť vianočnej reťazovky. Aj teraz dúfam, že sa vám otázky budú páčiť. Na jednu otázku som sa pozerala asi desať minút pretože sa mi zdala rovnaká ako z minulej časti. Čo spraví jedno slovíčko :)

6. Patrí podľa teba sneh k Vianociam, alebo Vianoce sú Vianocami aj bez neho?
Podľa mňa musia byť biele Vianoce, aj keď poslednú dobu vždy sneží buď pred alebo až po Vianociach. Zbožňujem pohľad na zasneženú krajinu.

7. Zvyknete na Vianoce variť tradičné jedlá?
Pokiaľ sa dá za tradičné jedlá považovať rybka, zemiakový šalát a rybacia polievka tak áno :)

8. Aké darčeky najradšej dávaš?
Mnou vyrobené. Pamätám sa ako som kamarátke dala zbierku svojich básní. Myslím, že také darčeky sú cennejšie ako drahé dary.

9. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná rozprávka?
Wow, tých je veľa, tak napríklad Šťastný a veselý Madagaskar, Mrázik, Tři oříšky pro Popelku a ešte veľa veľa ďalších, ktoré pozerám každé Vianoce.

10. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná skladba?
Aj tých je veľa, zo slovenských je to Svet lásku má od Haberu, Dvorského a Gotta. Z tých zahraničných So this is Christmas od Johna Lennona.






4 komentáre:

  1. Taktéž vyplněno a zveřejněno :).
    Jinak já bych taky nejradši dávala mnou vyrobené dárky, ale to by asi nedopadlo dobře :D. A s Vánoci na sněhu naprosto souhlasím! To mě připomnělo, že by už konečně mohlo sněžit!

    PS: Pokud mě zrak nešálí, změnila jsi kabát, že? Moc hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neklame ta zrak :) konečne som sa odhodlala spraviť niečo svoje :) som trochu na seba hrdá :)

    v posledných rokoch mi strašne na vianoce chýba sneh

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Počuj Sue, ty si si riadne pohla.. :) Pol noc, a vianočná reťazovka je tu... :) 2.verzia nového dizajnu je ešte lepšia... :) Pecková...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jůů nový design, krásné barvy :) Jinak taky jsem si nejdřív myslela, že se to opakuje a ono ne. Jinak písnička So this is Christmas od Johna Lennona je naprosto úžasná, já mám moc ráda i českou verzi http://www.youtube.com/watch?v=Gh_aBJ_U7wU

    OdpovedaťOdstrániť